Karlskronahems kundundersökning för 2017 är sammanställd och vi tackar alla hyresgäster som tog sig tid att svara. Resultatet är värdefullt för oss, då det visar både vad vi gör bra och vad vi behöver blir bättre på för att kunna erbjuda våra hyresgäster ett så bra boende som möjligt.
Undersökningen mäter trivsel, trygghet, service, skötsel, bostad och upplevelsen som nyinflyttad. Drygt 50 % av hyresgästerna svarade på undersökningen och det totala resultatet blev 3,8 av 5 viket visar på ett långsiktigt stabilt resultat jämfört med tidigare mätningar.
Baserat på hur många som svarade skänkte Karlskronahem pengar till Barncancerfonden, vilket blev en summa på totalt 6000 kr, vilket vi tackar alla medverkande för.
Resultatet från undersökningen är en viktigt del för Karlskronahems arbete framåt och visar bland annat att felanmälan och bovärdens tillgänglighet är viktiga områden att arbeta vidare med.