Gå direkt till huvudinnehåll

Organisation

På Karlskronahem är vi 44 medarbetare med många olika kompetenser och bakgrunder. Tillsammans arbetar vi för att skapa trygga hem, trivsel i våra bostadsområden och god service i vardagen.

Vi arbetar inom olika avdelningar med ansvar för allt från ekonomi och fastighetsutveckling till kundservice, boinflytande och kommunikation. Så här är vi organiserade:

Ledningsgrupp

  • Leder och utvecklar verksamheten utifrån vårt uppdrag, våra mål och vår vision. Kontaktuppgifter till vår ledningsgrupp hittar du i menyn till vänster. 

Kvalitet och kommunikation

  • Arbetar med tydlig och inkluderande information, intern kvalitetssäkring och utveckling av vår kommunikation.

Ekonomiavdelning

  • Ansvarar för ekonomi, administration och uppföljning – med fokus på stabilitet och långsiktighet.

Fastighetsavdelning

  • Består av projektutveckling, förvaltning och teknisk service. Här ryms allt från byggprojekt och reparationer till skötsel av våra bostadsområden.

Kundserviceavdelning

  • Här finns vår Bobutik och uthyrning, serviceanmälan samt vårt bosociala team som jobbar för trygghet, delaktighet och gemenskap.

Pressfrågor

För pressfrågor eller frågor om vår grafiska profil och logotyp – kontakta vår kommunikatör.

Kundservice

Ring eller maila kundservice så hjälper vi dig så fort vi kan.

 

Kontakta vår kundservice
Våra medarbetare
Vanliga frågor och svar

Gör en felanmälan

Din felanmälan gör du på Mina sidor.
Störning eller akut felanmälan efter stängningstid? Ring 0455-227 17