Näktergalsvägen 4 A-F, 6 A-C, 8 A-C

Fakta om fastigheten

Adress Näktergalsvägen 4 A-F, 6 A-C, 8 A-C
Byggår 1965
Lägenhetsstorlekar 1:or-5:or
Antal lägenheter 107
Hiss Ja
Balkong Ja
Internet, TV och telefoni Fiber indraget, eget abomnemang tecknas. Kabel-tv ingår.
Hushållsel Ingår ej
Varm- och kallvatten Ingår
Tvättstuga Ja, i källarplan. Plus minitvättstuga i respektive hus.
Förråd Ja
Garage, p-plats P-plats finns att hyra i mån av plats.
Lekplats Ja
Övrigt

Hej! Jag heter Stefan Pettersson och är bovärd på Näktergalsvägen 4 A-F, 6 A-C, 8 A-C.

Jag gör besiktningar, t ex kontrollerar flyttstädning och lägenhetens skick. Om du har gjort en felanmälan hjälper jag dig med mindre reparationer i lägenheten av till exempel dörrar, lås, el, vatten och avlopp.

Jag nås på telefon varje dag mellan 7-9.

Felanmälan gör du på karlskronahem.se på Mina sidor eller ring kundservice på 0455-30 49 00.

Telefon 0455-30 49 19
E-post stefan.pettersson@karlskronahem.se
Bovärd
Driftinfo

Start 2018-03-04

Beräknad sluttid 2018-03-11

Snöröjning pågår för fullt

Våra entreprenörer arbetar för fullt med snöröjning i våra områden. Det intensiva snöandet gör dock att de inte hinner skotta undan i samma takt som det snöar, men man röjer kontinuerligt område efter område.

Vi har även entreprenörer som röjer tak, då det hänger snö över takkanter på ett flertal ställen. Ta det försiktigt när du går och titta gärna uppåt, för att undvika eventuell nedfallande snö.

 

Arbetet med röjning av vägar och tak fortsätter under helgen.

Senast uppdaterad 2018-05-17

Start 2018-05-22

Förändring av posthantering

Inom kort förändras posthanteringen på Näktergalsvägen 4, 6 och 8. En fastighetsbox har installerats i entrén. Vi har valt ”Din Box”, som är en snygg postbox med högsta säkerhetsklass.

Hur kommer det att fungera?
Varje lägenhet får ett eget postfack med tre nycklar. Du kommer att få dina nycklar i brevlådan ca 1 vecka innan boxarna tas i drift, tillsammans med ett nyckelkvitto. Morgontidningen kommer fortsättningsvis att bäras upp till din dörr.

Kan jag få dispens?
Äldre personer över 80 år, eller personer med rörelsehinder eller sjukdom, har möjlighet att få dispens så att brevbäraren även i fortsättningen levererar posten till dörren.

Ansökan sker hos posten, Kundservice på tfn: 0771-33 33 10.

Vad är Servicebox?
Det kommer att finnas minst en servicebox på din adress. Denna fungerar som ett utlämningsställe, där du själv kan hämta din större brevförsändelse.

När brevbäraren har en försändelse som inte får plats i ditt postfack, lägger han/hon en märkt nyckel till serviceboxen i ditt fack, med denna kan du hämta din försändelse som ligger i serviceboxen.

När du tagit din försändelse låser du serviceboxen och kastar in nyckeln i inkastet på serviceboxen.  

När kommer förändringen att träda i kraft?
När allt arbete är klart ska Posten besiktiga och godkänna installationen. När allt är godkänt och nycklar utlämnade träder förändringen i kraft.

Har ni några övriga frågor?
Undrar du över något, tveka inte att kontakta servicechef Peter Rasmusen, telefon 0455-30 49 28, eller peter.rasmusen@karlskronahem.se

 

CHANGE IN MAIL SERVICE AT NÄKTERGALSVÄGEN
Shortly we will change the handling of the mail at Näktergalsvägen 4, 6 och 8. New mail boxes are installed at the entrances. We have chosen “Din Box”, a stylish mailbox with the highest security.

How will it work?
Each apartment will have its own mailbox with three keys. You will get your keys approx. 1 week before the boxes are in use.

The morning newspaper will still be carried to your door.

Can I get dispensation?
Older people over 80 or people with disabilities or illness are able to get a dispensation so that the letter carriers will deliver the post to your door.

Apply for this at customer service phone: 0771-33 33 10,

Service box.
We will also install a service box, this works like a drop box for your big packages; here you can pick up your packages yourself. The mailman will put a key in your box when you have a big package; this key works in the service box, you just pick up your package and put the key back in the service box when you are done.

When will the change take effect?
After the work is done, the post office will inspect and approve the installation. When everything is approved and keys handed out the change will take effect.

Do you have any questions?
Do you have any questions do not hesitate to contact our service manager Peter Rasmusen telephone 0455-30 49 28 or at email peter.rasmusen@karlskronahem.se

Senast uppdaterad 2018-05-22

Är detta ditt hus?

Hej hyresgäst! Lägg till din fastighet som favorit, på så sätt får du en direktlänk till ditt hus från huvudmenyn. Nedan samlar vi värdefull information som rör din fastighet och område.